Julkaistu: 14.2.2023

Voimia palkitsi hyvinvoinnin kehittäjiä

Vuotuiset Hyvinvoinnin kehittäjä -tunnustukset on jälleen jaettu. Ystävänpäivänä 14.2.2023 Pirkanmaan Voimia Oy palkitsi asiakkaitaan ja kumppaneitaan, jotka ovat omalla toiminnallaan yhdessä Voimian kanssa vahvistaneet hyvinvointia Pirkanmaalla. Palkittuja tahoja on tänä vuonna viisi.

Pirkanmaan hyvinvointialueen palvelupäällikkö Paula Juvonen palkittiin onnistuneesta ja toimivasta kumppanuudesta hyvinvointialueen rakentumisen aikana. Työskentely yhteisen asiakkaan hyväksi on tavoitteellista, täsmällistä ja kehittävää.

Toinen palkittu Multisillan ja Peltolammin päiväkodin johtaja Saija Orenius johtaa päiväkodin toimintaa selkeästi ja hänellä on vahva visio, miten yhteistyötä palveluntuottajan kanssa kehitetään toimipaikassa. Palvelukuvauksen toteutuminen on tärkeää ja yhteisistä asioista sovitaan hyvissä ajoin.

Syksyllä 2022 toimintansa aloittaneelta Nokian Silta-kampukselta palkittiin Nokian lukion rehtori Juha Sainio ja Tredun koulutuspäällikkö Marita Hietanen hyvin käyntiin lähteneestä yhteistyöstä. Jo rakennusvaiheessa on yhdessä työstetty toimintaa siten, että tilat pysyvät puhtaina, turvallisina ja viihtyisinä käyttäjille.

Hyvinvoinnin kumppanina palkittiin Tampereen Lähisiivouksen Riikka Lammi ja ja Jessica Järvinen. Työt toteutetaan joustavasti asiakastarpeet huomioiden, palvelun aloitukset sujuvat mallikkaasti ja palvelun laatu on kunnossa. Tämä on erittäin tärkeää, kun yhä useammin tarvitaan ammattitaitoista yhteistyötä ennakoimattomien kiireellisten palvelujen toteuttamisessa.

Toisen kumppanuustunnustuksen sai Tampereen Tilapalvelut Oy ja sisäilma-asiantuntijat Niina Tavi ja Salla Sillanpää. He ovat nostaneet esille puhtauspalvelun laadun arvostusta, siivottavuuden tärkeyttä sekä edistäneet aktiivista vuorovaikutusta eri organisaatioiden välillä.

Pirkanmaan Voimia onnittelee palkittuja ja toivottaa kaikille iloista ystävänpäivää!

Lisätietoja:

Tiina Tamiola