Julkaistu: 14.2.2022

Voimia palkitsi hyvinvoinnin edistäjiä ystävänpäivänä

Tänä vuonna palkinnot menivät kolmelle hyvin erilaiselle toimijalle. Museokeskus Vapriikin siivouksen yhteistyöryhmä palkittiin säännöllisestä ja vuorovaikutteisesta osallistumisesta puhtauspalveluiden suunnitteluun ja kehittämiseen. Vapriikin siivousyhdyshenkilöt kokoontuvat säännöllisesti yhdessä puhtauspalvelun tuottajan kanssa ja keskustelevat ajankohtaiset tapahtumat ja palautteet. Yhteistyö on aktiivista ja joustavaa ja tiimissä on hyvä yhteishenki.

Uimahallien puhtauspalveluiden sekä pääpaloaseman ateria- ja puhtauspalveluiden osalta SOL Palvelut Oy on kehittänyt ansiokkaasti monituottajamallia, jossa samassa kohteessa työskentelee yhdessä kaksi palveluntuottajaa.  Monituottajamallia on toteutettu ansiokkaasti Tampereen uimahalleissa jo kahden vuoden ajan. Palkinnon perusteina ovat innovatiivinen kehittämisote, uudet avaukset ja sopimuksen mukainen laatu.

Kolmas palkinnon saaja on Juvenes Oy:n ravintolapäällikkö Pirjo Keskinen, joka vastaa Etelä-Hervannan koulun ruokapalvelusta. Koulun asiakaspalautteet ovat hyvällä tasolla ja niissä tulee esiin ravintolapäällikön omistautuminen ja asenne. Yhteistyöpalaverit pidetään säännöllisesti ja kautta linjan työote on ennakoiva ja asiakaslähtöinen.

Tämän vuoden kunniamaininnat menivät liikunnallisille tahoille: diplomit saivat uimaseura Uinti Tampere sekä Tampereen kaupungin Liikuntapalveluiden Tuula Paavola, Tommi Liimatta ja Sami Sirén. Uimaseura kasvattaa harrastajiaan jo pienestä pitäen huomioimaan hallin muut käyttäjät ja henkilökunnan sekä arvostamaan puhtauspalveluhenkilöstön työtä. Myös Liikuntapalveluiden palkittujen työstä heijastuu vahva siivouksen arvostus ja yhteistyö mahdollistaa puhtauspalvelun laadukkaan toteuttamisen sekä kehittämisen. Molemmat palkitut tahot edistävät toimillaan hallin kaikkien käyttäjien viihtymistä.

Pirkanmaan Voimia onnittelee palkittuja ja toivottaa kaikille iloista ystävänpäivää!

Lisätietoja:

Tiina Tamiola