Julkaistu: 14.2.2020

Pirkanmaan Voimia palkitsi hyvinvoinnin edistäjiä ystävänpäivänä

Pirkanmaan Voimia Oy:n ensimmäistä toimintavuotta juhlistettiin yhdessä asiakkaiden ja kumppaneiden kanssa. Kuluneena vuonna yhtiössä on varmistettu palveluiden sujuva jatkuminen ja panostettu vahvasti myös kehittämiseen. Ystävänpäivän aamiaisella muistettiin ansioituneita kehittäjäkumppaneita, jotka ovat vieneet hyvinvointia eteenpäin omalla toiminta-alueellaan.

Toimitusjohtaja Esa Sairanen toivotti vieraat tervetulleiksi ja totesi yhtiön ensimmäisen vuoden onnistuneen. – 61,8 miljoonan liikevaihdon ja hyvän liiketuloksen lisäksi saavutimme hyvän asiakas- ja työtyytyväisyyden ohella myös monta muuta merkittävää tavoitetta liiketoiminnan eri osa-alueilla. Kuluneena vuonna tärkein tehtävämme oli varmistaa päivittäisten palveluiden saumaton jatkuvuus ja samalla luoda uudella strategialla yhtiölle selkeät askelmerkit tulevaisuuteen.

Hyvinvoinnin kehittäjäkumppani -tunnustuksella Voimia haluaa julkisesti kiittää henkilöitä tai yhteisöjä, jotka ovat yhdessä yhtiön kanssa vieneet kuntalaisen hyvinvointia eteenpäin omalla toimialueellaan. Tänä vuonna yhtiö palkitsi neljä erilaista toimijaa, jotka ovat kukin omalla toiminnallaan tehneet tamperelaisten arjesta mukavampaa.

Leinolan koulussa on yhteisen tekemisen meininki. Rehtori Satuleena Kojola luo omalla esimerkillään vahvasti koko kouluun ilmapiiriä, missä kaikki aikuiset opettajasta siivoojaan ovat tasavertaisia lasten kasvattajia ja kaikessa työskentelyssä näkyy molemminpuolinen arvostus. Vanha viisaus Koko kylä kasvattaa toteutuu Leinolassa päivittäin.

Hervannan päiväkodin johtaja Marika Pihkalan vastuualueella on tapahtunut paljon muutoksia ja uudistuksia. Pihkalan aktiivinen yhteistyö Voimian palvelutuotannon kanssa on mahdollistanut onnistuneen ja sujuvan palveluverkon muutokset Hervannan alueella.

Tampereen Lähisiivous Oy on osoittanut olevansa joustava ja muuntautumiskykyinen kumppani, joka taitaa hyvän asiakaspalvelun periaatteet. Vaativien ja haasteellistenkin puhtauspalvelukohteiden hoitaminen on onnistunut pikaisella aikataululla asiakkaan parhaaksi.

Tampereen Pyrintö ry:n urheilutoimenjohtaja Elisa Hakanen on pitkäaikainen yhteistyökumppani, jonka kanssa on järjestetty onnistuneesti suurtapahtumia Tampereella jo vuosia. Yhteistyö sujuu, kun kaikkien osapuolten tarpeet ja näkemykset huomioidaan.

Pirkanmaan Voimia onnittelee palkittuja ja toivottaa kaikille iloista ystävänpäivää!

Lisätietoja:

Tiina Tamiola