Julkaistu: 17.12.2019

Hope ry:n lahjakeräys toi joulumielen

Pirkanmaan Voimian ja Hope ry:n joululahjakeräys Tehdään yhdessä joulu! toi monelle  tamperelaislapselle ja -nuorelle toivotun lahjan kuusen alle. Voimian vapaaehtoiset tontut osallistuivat myös yhteistyökumppani Sodexon järjestämän vähävaraisten perheiden joulupäivällisen järjestelyihin ja ohjelmaan Tampereella 11.12.2019.

Tehdään yhdessä joulu! -keräyksessä toteutettiin vähävaraisten perheiden lasten joululahjatoiveita 1.-15.12.2019. Toivomuskuuset sijaitsivat Keskussairaalan ravintola Puhdissa, Hatanpään sairaalan ravintola Carotiinissa ja Pitkäniemen sairaalan ravintola Voimalassa sekä Tietotalon ravintolassa. Lahjakuorma toimitettiin Hope ry:lle jaettavaksi edelleen oikeille vastaanottajille. Kiitämme lämpimästi kaikkia asiakkaitamme ja henkilökuntaamme, jotka halusivat tehdä yhdessä joulun mahdollisimman monelle lapselle ja nuorelle!

Vapaaehtoisemme osallistuivat myös kumppanimme Sodexo Oy:n järjestämän jouluillallisen toteutukseen. Joulun taikaa -tapahtumassa Hope ry:n kautta kutsutut perheet nauttivat tunnelmallisesta joulupäivällisestä ja touhusivat askartelu- ja piparityöpajoissa. Voimian joulupukki ja tonttupartio huolehtivat musiikista ja lahjojen jaosta. Läksiäisiksi jokainen perhe sai lisäksi mukaansa Voimian ja yhteistyökumppaneiden joulukassin, jonka sisältö oli kauteen sopiva: joulusiivouksessa kuluu niin kahvia ja piparkakkuja kuin siivousliinojakin. Joulumielen sai tilaisuudesta mukaansa jokainen!

Pirkanmaan Voimia toivottaa kaikille asiakkailleen ja yhteistyökumppaneilleen iloista joulua ja valoisaa uutta vuotta!

Lisätietoa Tampereen Hope ry:n toiminnasta: https://hopeyhdistys.fi/paikallistoimisto/hope-ry-tampere/