Meillä asiakastyytyväisyyttä seurataan monin eri tavoin: asiakastyytyväisyyskyselyillä, asiakaspalautelaitteilla sekä päivittäispalautteilla nettisivujemme kautta. Asiakkaidemme tyytyväisyys ja palautteiden seuraaminen sekä niiden perusteella tehtävä kehittäminen on meille ensiarvoisen tärkeää.
Julkaistavan raportin sisältö koostuu asiakaspalautelaitteilla kerätyistä päivittäisistä palautteista. Raportin sisältö kattaa rullaavasti viimeiset 12 kk ja päivittyy kerran kuukaudessa.
Jos asiakas on jättänyt palautteeseensa yhteystiedot ja pyynnön vastauksesta, siihen vastataan. Kaikki palautteet käsitellään säännöllisesti ja niiden perustella tehdään kehittämistoimia esimerkiksi ruokalistasuunnittelussa, tuotekehityksessä tai laadunvarmistuksessa.
Kiitos, että annat meille palautetta!
Avaa alla oleva raportti koko näytölle klikkaamalla kaksipäistä nuolta raportin oikeassa alakulmassa.