Meillä asiakastyytyväisyyttä seurataan monin eri tavoin: asiakastyytyväisyyskyselyillä, asiakaspalautelaitteilla sekä päivittäispalautteilla nettisivujemme kautta. Asiakkaidemme tyytyväisyys ja palautteiden seuraaminen sekä niiden perusteella tehtävä kehittäminen on meille ensiarvoisen tärkeää.
Jos asiakas on jättänyt palautteeseensa yhteystiedot ja pyynnön vastauksesta, siihen vastataan. Kaikki palautteet käsitellään säännöllisesti ja niiden perustella tehdään kehittämistoimia esimerkiksi ruokalistasuunnittelussa, tuotekehityksessä tai laadunvarmistuksessa. Kiitos, että annat meille palautetta!
Näin luet asiakaspalautetilastoa
Alla olevan raportin sisältö koostuu asiakaspalautelaitteilla kerätyistä päivittäisistä palautteista. Raportin sisältö kattaa rullaavasti viimeiset 12 kk ja päivittyy kerran kuukaudessa. Raportin oikeassa yläreunassa olevasta valikosta pääset tarkastelemaan tilastoa kuukausitasolla. Voit valita myös useamman kuukauden katseluun.
Avaa raportti koko näytölle klikkaamalla kaksipäistä nuolta raportin oikeassa alakulmassa.