3.9.18 – 12.32
Asiakastyytyväisyyskysely toteutetaan kesän ja syksyn 2018 aikana. Kyselyyn liittyy haastatteluja, paperilomakkeita ja sähköisiä kyselyitä. Kumppanimme viime vuoden tavoin toteutuksessa on Feelback Oy, jossa kokonaisuudesta vastaa projektipäällikkö Nea Miettinen-Paavola.
Tiedonkeruu kokonaisuudessaan tehdään syyskuun loppuun mennessä, jonka jälkeen Feelback analysoi ja raportoi aineistot. Tampereen Voimia käsittelee tulokset loka-marraskuun aikana ja tiedottaa tuloksista asiakkailleen loppuvuodesta. Tulosten pohjalta tehdään kehittämistoimenpiteitä asiakkaan parhaaksi.
Tarkempia tietoja kyselyn toteutusajankohdasta ja -tavasta eri asiakasryhmissä sekä yhteyshenkilöt
Toivomme aktiivista osallistumista!