Julkaistu: 1.9.2020

Pirkanmaan Voimian asiakastyytyväisyyskysely syksyllä 2020

Pirkanmaan Voimia Oy:n vuosittainen asiakastyytyväisyystutkimus käynnistyy syyskuussa.

Kysely toteutetaan monikanavaisena etähaastatteluilla sekä paperi- ja sähköisillä lomakkeilla. Jokaiselle kohderyhmälle on valittu heille sopivin vastaamistapa. Tarvittaessa tiedonkeruutapoja muokataan vallitsevan tilanteen ja ohjeistusten mukaan.

Kouluissa verkkolomakekysely kohdistetaan kaikille 2., 5. ja 8. luokkien oppilaille. Toivottavasti jokainen koulu antaa oppilailleen mahdollisuuden osallistua kyselyyn ja vaikuttaa. Verkkolomakkeella vastaavat myös lukioiden ja ammattioppilaitosten opiskelijat sekä henkilöstöruokailun ja puhtauspalvelun asiakkaat.

Potilasruokailussa, kotiateriapalvelussa ja palvelukeskuksissa vastaaminen tapahtuu perinteisillä paperilomakkeilla. Tiedonkeruu vanhainkodeissa, asumisyksiköissä, päivätoiminnassa ja päiväkodeissa toteutetaan poikkeuksellinen tilanne huomioiden mm. etähaastatteluilla.

Kumppanimme kolmen aikaisemman vuoden tavoin toteutuksessa on Feelback Oy ja projektipäällikkö Nea Miettinen-Paavola. Feelback ottaa yhteyttä eri asiakasryhmiin ja sopii käytännön aikatauluista. Tiedonkeruut pyritään toteuttamaan syyskuun aikana, jonka jälkeen Feelback analysoi ja raportoi aineistot. Voimia käsittelee tulokset loka-marraskuun aikana ja tiedottaa tuloksista asiakkailleen loppuvuodesta. Tulosten pohjalta kehitämme toimintaamme edelleen asiakkaan parhaaksi.

Kiitämme yhteistyöstä jo etukäteen ja toivomme mahdollisimman runsasta osanottoa!

Yhteyshenkilöt toteutuksessa:

Pirkanmaan Voimia Oy