Julkaistu: 12.10.2021

Palvelupäällikkö Johanna Salmi ehdolla PRO-kilpailuun

Pirkanmaan Voimian ehdokas PRO 2022 -kilpailuun on Lasten ja nuorten palvelualueen palvelupäällikkö Johanna Salmi. Jo 20. kerran järjestettävä PRO on Suomen merkittävin horeca-alan kilpailu, jota usein kutsutaan myös ravintola-alan omaksi Oscar-gaalaksi. Äänestetään yhdessä Johanna mukaan kisaan!

Johanna Salmi on yksi Voimian Lasten ja nuorten palvelualueen kolmesta palvelupäälliköstä ja hänen vastuullaan on 35 päiväkodin ja 21 koulun ateria- ja puhtauspalvelun sujuva ja turvallinen toiminta yhdessä alue-esihenkilöiden kanssa. Johanna vastaa alueensa palveluiden organisoinnista, johtamisesta, tuloksista sekä asiakas- ja kumppaniyhteistyöstä.

Johanna on pitkän linjan voimialainen, joka on määrätietoisesti edennyt urapolullaan ja kehittänyt omaa osaamistaan. Hän on päällikkönä ”jämäkkä mutta rento”. Asiakasyhteistyössä Johanna huomioi asiakkaan ja toimii ratkaisukeskeisesti. Yhteistyö ja vuorovaikutus pelaa. Esihenkilönä hän kuuntelee, neuvoo ja kannustaa keskusteluun. Johannalla on vahva luottamus alaisiinsa ja hän uskoo, että jokainen löytää omat vahvuutensa, kun saa esihenkilöltä tarvittavan tuen. Johanna johtaa ammattitaidolla ja sydämellä.

Seuraavaksi pääsemmekin tositoimiin eli kerro kannattavasi Johannaa!

1. Klikkaa tästä äänestyslomakkeeseen https://elomake.tampere.fi/lomakkeet/24263/lomake.html
  2. Lue perustelut ja allekirjoita
  3. Toimi pian, äänestys päättyy 15.11.2021

Myös Voimia.fi-etusivulta löytyy PRO22 -pallukka, jota klikkaamalla avautuu Johannan äänestyslomake.

Kilpailuun päässeet finalistit julkistetaan PRO-kilpailun sivustolla 3.1.2022 ja voittaja selviää PRO-Gaalassa Helsingin Messukeskuksessa 10.3.2022.

Nostetaan yhdessä päiväkoti- ja kouluruokailun arvostusta ja äänestetään pirkanmaalainen asiantuntemus ja ammattitaito PRO-kilpailuun!

Viestintäpäällikkö
Matliisa Lehtinen